Nagy utazás
2019. január 28. írta: 913291

Nagy utazás

A mai nap volt a nagy nap. Elérkezett az utazás. Tulajdonképpen semmi okom nem lehet panaszra ezzel kapcsolatban. Santanderbe közvetlen járat megy Budapestről, így még csak a reptéren sem kellett várakoznom órákat a csatlakozásra várva. Az otthoni repülőtéren is könnyen el lehet igazodni, aki életében nem járt még ott, egy kis odafigyeléssel egyszerűen megtalálja az utat. Bár nem most repültem először, nagy élmény volt számomra ismét, főleg az elején, mivel az út további részét alvással töltöttem.

51052031_870423646461685_6401384433810669568_n.jpg

A 3 órás út hamar elment, egy kis késéssel ugyan, de megérkeztünk Santanderbe. Az itteni repülőtér elég kicsi, így 10 perccel a leszállás után már kint vártam a repülőtér előtti buszmegállóban a csomagjaimmal együtt. Az albérletemig hátralevő utat busszal és taxival tettem meg. 

Furcsa érzés belegondolni, hogy csaknem fél évig ez a város lesz az otthonom. Szokatlan, hogy nem értem, mit beszélnek az emberek, hogy nem ismerem az utcákat, hogy idegen emberekkel élek együtt, de éppen ez benne az izgalmas. Alig várom, hogy felfedezzem a város minden zegzugát!

A bejegyzés trackback címe:

https://utazasomtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr4114594930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása