Get to know ESN
2019. január 27. írta: 913291

Get to know ESN

summer_camping_tips.png

Sziasztok!

Ezt a bejegyzést azért írom, hogy kicsit megismerjétek az Erasmus Student Network-öt, ami nagy segítség a kint töltött félév során. Számos lehetőséget biztosít, amiket érdemes kihasználni.

Először az ESN kártya kapcsán találkoztam a szervezettel. Ezt a kártyát az Erasmusos diákok válthatják ki vagy az otthoni vagy a kinti egyetem ESN irodájában. Egyik hasznos tulajdonsága, hogy a Ryanair honlapján beregisztrálva 8 utazás erejéig 15% kedvezményt biztosít a repjegy árából, valamint a 20 kg-os bőröndért nem kell fizetni, így elég sok pénzt lehet megspórolni. Mindenképpen ajánlom annak, aki kiutazik!

Update: Az ESN-es programok egy részére online kell jelentkezni a kártya segítségével, azonban mivel én otthon csináltam meg, ezért nem fogadták el sajnos, így újat kellett csináltatnom 15 euróért. Tehát érdemes vele addig várni, míg megérkezel. Annyira azért nem sajnáltam, hogy újat kellett vennem, mert kaptam hozzá egy jó kis ESN-es tornazsákot benne mindenféle aprósággal + így legalább idefelé is ki tudtam használni a Ryanair kedvezményt :)

Szintén ennek a kártyának köszönhetően lehet részt venni a különböző ESN-es programokon. Mindegyik ESN irodának külön honlapja van, amin megtalálhatóak az általuk szervezett találkozók, kirándulások. Ezek lehetnek akár egy estés, egy napos vagy több napos programok is. Santanderben például az orientációs nap első estéjén szerveznek egy összejövetelt, hogy jobban megismerhessük egymást, de már márciusi programot is találtam a honlapjukon.

A facebookos csoportjuknak köszönhetően szállást is találtam magamnak. Mivel Santaderben nincsen kollégium, így a diákoknak szobát kell bérelni. Az egyetem ajánlott nekünk egy oldalt, amin keresztül ezt megtehetjük, de a közvetítői és egyéb extra díjak miatt drágább lett volna a bérlés, mint így, hogy a csoportnak köszönhetően közvetlenül a főbérlővel tudtam beszélni.

Remélem, hogy sok programjukon tudok majd részt venni, nagyon jó lehetőségnek tűnnek :)

Eszti

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utazasomtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr6814591196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása